Moda: twoja przestrzeń ekspresji
Styl to znacznie więcej niż tylko noszone przez nas ubrania – to osobista opowieść, którą każdego dnia piszemy na własnych zasadach. Nie chodzi o bezrefleksyjne podążanie za chwilowymi trendami, ale świadome i kreatywne budowanie wizerunku, który autentycznie odzwierciedla to, kim jesteśmy. Sprawmy, by garderoba stała się narzędziem do celebracji różnorodności. Cieszmy się i bawmy tym, że możemy eksperymentować, odważnie łączyć różne fasony, kolory i tekstury, odkrywając przy tym, w czym czujemy się najlepiej. Projekt SHEIN Style Lab to otwarte zaproszenie do niekończącej się zabawy modą i inspiracja, by z tej możliwości i wolności korzystać w pełni.
Sprawdźmy, jak z tego zaproszenia skorzystały 3 topowe influencerki – Angelika Mucha, Martyna Zbirańska oraz Anastasiia Zakhandrevych Skusisz się na któryś z ich looków?
Szyk, dziewczęca swoboda i odrobina błysku z marką SHEIN BAE
Littlemooonster96 w kampanii SHEIN Style Lab udowadnia, że potrafi zaskoczyć, pozostając wierną swojemu dynamicznemu stylowi. Tym razem prezentuje elegancką, białą sukienkę SHEIN BAE o dopasowanym kroju, z efektownym falowanym dekoltem typu halter i miękkim drapowaniem. Klasyczny sznyt Angelika przełamuje subtelnym srebrnym naszyjnikiem z kokardką oraz metaliczną minitorebką w kształcie serca. Jak mówi, "musi się coś błyszczeć"!
To właśnie detale są jej sposobem na personalizację. "Na co dzień także zdarza mi się wykorzystać zwykły, basicowy look i nieco go podkręcić, np. odpowiednio dobranymi dodatkami, żeby wyszło z tego coś naprawdę wyjątkowego". Stylizacja z sukienką marki SHEIN BAE, dostępną na platformie marketplace SHEIN, którą Angelika reprezentuje, idealnie podkreśla jej sylwetkę i pokazuje, że nie trzeba rezygnować z indywidualnego charakteru, tworząc swoje autorskie pomysły na stylizacje.
Radosne kolory i luz z Forever21
Martyna Zbirańska (Pysia), ambasadorka Forever 21 w kampanii SHEIN Style Lab, jest znana z preferencji do bardziej stonowanych, basicowych stylizacji. Tym razem zaskakuje energetycznym zestawem: kobaltowym sweterkiem z uroczymi wisienkami i bufiastymi rękawkami połączonym z luźnymi jeansami z wywiniętą nogawką nawiązującymi do lat 90. Ten look idealnie oddaje jej słowa o eksperymentowaniu z kolorami podczas sesji: "Miałam na sobie ubrania w wielu intensywnych kolorach i okazało się, że wcale nie muszę się ograniczać tylko do stonowanych barw". Choć ceni stylizacje dżinsowe i klasykę, ten zestaw pokazuje jej radość z zabawy modą i otwartość na bardziej wyraziste trendy. Martyna podkreśla, że moda to "nasza osobowość, nasz wybór". Jej look łączy komfort, elementy vintage i młodzieńczą energię, zachęcając do odkrywania własnego stylu.
Klasyka w kropki z nutą vintage, dzięki marce Rafferiza
Anastasiia Zakhandrevych, ambasadorka marki Rafferiza w kampanii SHEIN Style Lab jest uosobieniem ponadczasowej elegancji z autorskim akcentem. Prezentuje brązową sukienkę midi w białe kropki o klasycznym kroju litery A, bez rękawów, z podkreśloną talią – fason, który doskonale oddaje jej miłość do szykownych ubrań. Anastasiia podkreśla: "Mój styl to przede wszystkim elegancja. Uważam, że niezależnie od tego ile masz lat – zawsze możesz wyglądać kobieco i z klasą". Wyrafinowany look uzupełniają białe szpilki w szpic oraz przyciągające uwagę wyraziste kolczyki w stylu vintage. Choć sukienka mogłaby sprawdzić się w biurowym dress codzie, Anastasiia pokazuje, jak nadać jej wszechstronności. Ta stylizacja to dowód, że przemyślane detale i wierność własnemu gustowi to klucz do nienagannego wyglądu oraz sposób na wyrażanie siebie poprzez modę.
SHEIN Style Lab, czyli laboratorium stylu
Kampania SHEIN Style Lab to zaproszenie do świata mody, gdzie królują indywidualizm i kreatywność. To laboratorium stylu, w którym ubrania stają się narzędziem autoekspresji i celebracji różnorodności. Trzy influencerki – Angelika Mucha, Anastasiia Zakhandrevych i Martyna Zbirańska – jako ambasadorki marek SHEIN BAE, Rafferiza i Forever21, dostępnych na platformie marketplace SHEIN, samodzielnie stworzyły swoje stylizacje. Kampania udowadnia, że moda jest dla każdego, łącząc wygodę z efektownym wyglądem bez utraty tożsamości. Zachęca do eksperymentowania, łączenia krojów, stylów i kolorów oraz tworzenia własnej wizji mody. Efekty tej współpracy można zobaczyć online, w social mediach oraz na nośnikach reklamowych w 12 polskich miastach, w tym w warszawskim metrze na linii M1.
Twój styl, twoje zasady
SHEIN konsekwentnie udowadnia, że świat mody jest dostępny dla każdego. Niezależnie od indywidualnego stylu, preferencji czy budżetu każdy może znaleźć tam coś dla siebie, co pozwoli swobodnie eksperymentować i tworzyć niepowtarzalne zestawy. Celem jest, by każdy mógł wyrazić siebie poprzez modę, nie martwiąc się o wysokie ceny czy ograniczony wybór. Kampania SHEIN Style Lab doskonale podkreśla, że najważniejsze w modzie jest tworzenie własnej, unikalnej wizji i czerpanie radości z zabawy nią. SHEIN zachęca do poszukiwania swojego głosu w modzie, oferując narzędzia do wyrażania siebie bez ograniczeń. W tym celu warto skorzystać z kodu STYLELAB15 w aplikacji SHEIN lub na stronie internetowej, aby otrzymać 15% zniżki na produkty marek SHEIN BAE, Forever21 i Rafferiza, prezentowanych w kampanii SHEIN Style Lab.